Najnowsza generacja wozidła o innowacyjnej konstrukcji i nisko położonym środku ciężkości skrzyni sładunkowej. Doskonała widoczność do przodu, joystick dla lepszego sterowania i obsługi. Mały rozstaw osi o małym promieniu skrętu zapewniają bardzo dobrą manewrowość w bardzo ciacsych miejscach.
Skrzynia wyładowująca do przodu (RH) lub skrzynia wywrotna (RHG). Wozidło z opatentowanym systemem auto-załadunku (RHS & RHGS).
Silnik Kubota, cichy i oszczędny, unikalna stała przekładnia AUSA 4×4 Compen® umożliwia jazdę po pochyłościach 42% z pełnym ładunkiem.
Przekładnia epicykloidalna i system przekładni hydrostatycznej z uszczelnionymi hamulcami umożliwiają łatwą i bezpieczną pracę.
Specyfikacja | D 201 RHS |
---|---|
Nośność [kg] | 2000 |
Układ jezdny | 4x4 FullGrip® |
Silnik [kW] | 22,7 |
Pojemności kubła [l] | 1250 |
Wymiary (szerokość x długość x wysokość) [m] | 1,75 x 3,02 x 2,58 |
Ciężar bez ładunku [kg] | 1800 |