Bardzo wytrzymałe wozidło o ładowności całkowitej 2.500 kg. Nisko położony środek ciężkości kubła ułatwia skręcanie na pochyłościach. Mały rozstaw osi dla zmniejszenia promienia skrętu zapewnia wielką manewrowość w ciasnych miejscach.
Skrzynia wyładowująca do przodu (RH) lub skrzynia wywrotna (RHG). Wozidło z opatentowanym systemem auto-załadunku (RHS & RHGS).
Silnik Lombardini o minimalnym zużyciu paliwa lub mocny silnik Kubota o bardzo niskim poziomie hałasu. Stały napęd 4WD Compen® ekskluzywny z AUSA umożliwia jazdę po pochyłościach do 42% z pełnym ładunkiem.
Unikalna przekładnia mechaniczna z AUSA (M) i przekładnia hydrostatyczna Bosch-Rexroth (H). Opatentowana technologia osi AUSA o wielkiej wytrzymałości z uszczelnionymi hamulcami umożliwiającymi niezawodną i bezpieczną pracę.
Specyfikacja | D 201 RHGS
| D 250 RHGS |
---|---|---|
Nośność [kg] | 2000 | 2500 |
Układ jezdny | 4x4 FullGrip® | 4x4 FullGrip® |
Silnik [kW] | 22,7 | 38 |
Pojemności kubła [l] | 1230 | 1200 |
Wymiary (szerokość x długość x wysokość) [m] | 1,75 x 3,28 x 2,58 | 1,80 x 2,98 x 2,24 |
Ciężar bez ładunku [kg] | 2050 | 2170 |